Kdyby matka Tereza žila v dnešní době, určitě by pracovala v obchodu nebo marketingu. Digitální věk a sociální média, která s ním přišla, jsou totiž pro obchod nejen posunem vpřed, vylepšením nebo novým nástrojem.
Nejsem expert na socální sítě, ani nemám v plánu jím být. On je to vlastně dost relativní pojem "social media expert", protože soc.média existují pořád dost krátkou dobu na to, aby někdo mohl 100% říct, že je expertem, který přesně ví, jak je správně používat. Také četnost změn je tak veliká, že je opravdu třeba držet krok a sledovat nové moduly, pravidla, funkce atd. O to víc se snažím sledovat lidi, kteří v tomto oboru přeci jen vyčnívají.
Odvaha snít velké sny je dar, pro podnikatele i nutnost. Jenže jen sny nestačí a rozdíl mezi úspěchem a neúspěchem je ve schopnosti sny převádět do reality. Co to znamená?
Při náboru nového člena týmu jsem se už mockrát spálil. Když už jsem myslel, že jsem konečně získal ten správný „chybami ošlehaný“ čuch na ty pravé lidí do týmu, udělal jsem znovu chybu..
Večer jsem si při probliížení rodinných fotek vzpomněl na jednu úsměvnou pracovní událost..
Celý život jsem chtěl být otužilý a nemít problém s ledovou vodou. Jediným důvodem ovšem bylo pouze zdraví, případně představa, že budu vypadat cool (doslova), když před ostatními skočím do ledové vody aniž bych cvakal zuby se slovy "ppppp...pomoc"..
Sociální sítě mě pro osobní život přijdou nepodstatné. Beru je jako nástroj k byznysu, marketingu a jako sdělovací prostředek. Daniel Priestley jim říká megafon, díky kterému jste slyšet.
Poctiví a slušní lidé často naříkají "Ach jo, já jsem ten blbec poctivej". A ono je to přesně naopak. "S poctivostí (a slušností) nejdál dojdeš" platí. Vysvětlím Vám proč. A nejsem žádný sluníčkář.
Když někdo snižuje Čechy tím, že říká „My si nevěříme. Neumíme se prosadit.“ Reaguji na to „Mluvte, prosím, za sebe“..
Včera cestou vlakem domů si ke mě přisedli dva kluci, kteří zrovna skončili šichtu v továrně. Měl jsem oblek a v našich dress codech byl trochu kontrast.
Někdo říká, že riskovat znamená dělat hloupé chyby. Jiní, že kdo nic neriskuje, nic nezíská..
Kdyby matka Tereza žila v dnešní době, určitě by pracovala v obchodu nebo marketingu. Digitální věk a sociální média, která s ním přišla, jsou totiž pro obchod nejen posunem vpřed, vylepšením nebo novým nástrojem.
S úspěšným růstem vašeho businessu se vám pravděpodobně rozšiřuje také obchodní tým. Ať už jste majitel nebo CEO, brzy nebudete mít čas na to hlídat, zda vaše smečka divokých obchodníků prodává nebo se místo schůzek opaluje u rybníka.