Jak se nejrychleji poučit z chyb

Jak se nejrychleji poučit z chyb

Vzali byste si za manžela/ku někoho, koho jste viděli jednou jedinkrát na večírku? Předpokládám, že ne..

Přečíst »

Omluva za špatnou službu nezmění fakt, že to stálo za...

Omluva za špatnou službu nezmění fakt, že to stálo za...

Vzpomeňte si, kdy se vám stalo naposled, že jste byli při nákupu zklamaní. Očekávání nebylo naplněno, byť jen z 10%.

Přečíst »

Mít kontakty? Nebo je umět získávat? Co je lepší?

Mít kontakty? Nebo je umět získávat? Co je lepší?

Mnohokrát jsem slyšel, že se někdo zná tam s tím ředitelem, majitelem atd. Na pohovorech se spoustu obchodníků prodává tím, že mají síť kontaktů (protože se to chce v inzerátech). Při tom všechny ty kontakty jsou často téměř k ničemu..

Přečíst »

V obchodu je lepší vědět, proč nemám výsledky, než nevědět, proč je mám

V obchodu je lepší vědět, proč nemám výsledky, než nevědět, proč je mám

Pivo už téměř nepiju. Když si ho #birell výjimečně dám, chutná mi. Neřeším, jak se tam ta chuť dostala, prostě z toho mám radost. V businessu a obchodu se ovšem tomuto způsobu myšlení vyhýbám..

Přečíst »

Na světě je dost kritiky. Buďte tím, kdo povzbuzuje

Na světě je dost kritiky. Buďte tím, kdo povzbuzuje

Vidím to téměř denně a všude možně. Učitel kritizuje studenty, manager své lidi. Ve vláknech na internetu dneska nesmí chybět někdo, kdo se k tomu prostě musí vyjádřit a dotyčného "sestřelit".

Přečíst »

Jen pár lidí si vezme ponaučení i od vola

Jen pár lidí si vezme ponaučení i od vola

...většina jen na všem hledá mouchy.

Přečíst »

Obchod není o přetvářce, ale lásce k lidem

Obchod není o přetvářce, ale lásce k lidem

Technologie mění svět i obchod. Na to, aby firma zjistila, kolik potřebuje benzinka doobjednat limonád, nebude třeba člověk, který má dnes na vizitce variaci slova "obchodník", ale dron nebo aplikace..

Přečíst »

Program páteční porady: SMÍCH

Program páteční porady: SMÍCH

Páteční "kobereček" je v kalendářích mnoha týmů. Léta jsem na tyto koberečky chodil a sám je pořádal. Vypozoroval jsem opakující se příznaky..

Přečíst »

Co je víc? Telefon nebo člověk?

Co je víc? Telefon nebo člověk?

"Promiň, volá šéf, to musím zvednout..." Opravdu? Je Váš šéf snad tak šílený, že Vám utrhne hlavu, když mu zavoláte zpět později?

Přečíst »

Volej předem i při 30 vteřinovém spoždění

Volej předem i při 30 vteřinovém spoždění

Přesně takhle se cítí zákazník nebo váš kolega, když někam dorazíte pozdě a on o tom neví. Může to být jen chvilka a říkáte si, že vlastně o nic nejde..

Přečíst »

Mít produkt je "plus", mít obchod je "must"

Mít produkt je "plus", mít obchod je "must"

Říká se "Nejdřív to prodej, pak to udělej". Přesto spousta firem, startupů a lidí tráví celou věčnost nad vylepšováním nebo "pouze" vymýšlením produktů..

Přečíst »

Jeden pohled prozradí kondici vašeho obchodu

Jeden pohled prozradí kondici vašeho obchodu

Na to, aby člověk zjistil, že má nadváhu nepotřebuje podstupovat odbornou diagnostiku za tisíce korun..

Přečíst »

zobrazit další