Vzali byste si za manžela/ku někoho, koho jste viděli jednou jedinkrát na večírku? Předpokládám, že ne..
Vzpomeňte si, kdy se vám stalo naposled, že jste byli při nákupu zklamaní. Očekávání nebylo naplněno, byť jen z 10%.
Mnohokrát jsem slyšel, že se někdo zná tam s tím ředitelem, majitelem atd. Na pohovorech se spoustu obchodníků prodává tím, že mají síť kontaktů (protože se to chce v inzerátech). Při tom všechny ty kontakty jsou často téměř k ničemu..
Pivo už téměř nepiju. Když si ho #birell výjimečně dám, chutná mi. Neřeším, jak se tam ta chuť dostala, prostě z toho mám radost. V businessu a obchodu se ovšem tomuto způsobu myšlení vyhýbám..
Vidím to téměř denně a všude možně. Učitel kritizuje studenty, manager své lidi. Ve vláknech na internetu dneska nesmí chybět někdo, kdo se k tomu prostě musí vyjádřit a dotyčného "sestřelit".
Technologie mění svět i obchod. Na to, aby firma zjistila, kolik potřebuje benzinka doobjednat limonád, nebude třeba člověk, který má dnes na vizitce variaci slova "obchodník", ale dron nebo aplikace..
Páteční "kobereček" je v kalendářích mnoha týmů. Léta jsem na tyto koberečky chodil a sám je pořádal. Vypozoroval jsem opakující se příznaky..
"Promiň, volá šéf, to musím zvednout..." Opravdu? Je Váš šéf snad tak šílený, že Vám utrhne hlavu, když mu zavoláte zpět později?
Přesně takhle se cítí zákazník nebo váš kolega, když někam dorazíte pozdě a on o tom neví. Může to být jen chvilka a říkáte si, že vlastně o nic nejde..
Říká se "Nejdřív to prodej, pak to udělej". Přesto spousta firem, startupů a lidí tráví celou věčnost nad vylepšováním nebo "pouze" vymýšlením produktů..
Na to, aby člověk zjistil, že má nadváhu nepotřebuje podstupovat odbornou diagnostiku za tisíce korun..