Při budování firmy nezapomeňte také žít

Sledovat pravidelně inspirující motivační videa je z mojí zkušenosti po ránu dobrý návyk, protože začnete den inspirujícími pozitivními myšlenkami a pravidelností dostáváte do svého podvědomí vzorce, které vám pak dlouhodobě pomáhají a směřují vás k cíli.

Číst dál

Články

Pokud zákazníkům posíláte nabídky, tohle raději (ne)chtějte vědět

Pokud zákazníkům posíláte nabídky, tohle raději (ne)chtějte vědět

Kolikrát už se vám stalo, že nějaký váš potenciální zákazník projevoval velký zájem o váš produkt. Dohodli jste se, že mu rovnou připravíte cenovou nabídku. Díky jeho nadšení jste si dali na nabídce extra záležet.

Přečíst »

V létě můžete odpočívat, konkurence to všechno udělá za vás

V létě můžete odpočívat, konkurence to všechno udělá za vás

Letní prázdniny jsou dobou dovolených, výletů, plážových párty nebo odpočinku a pohody s rodinou. Není lepší způsob, jak dobít mentální energii, než změnit prostředí, odjet k moři a zapomenout na business. Co když se však odpočinková nálada a mindset objeví i ve vaší firmě?

Přečíst »

Čtu, čteš, čteme, ale praxi se vyhýbáme?

Čtu, čteš, čteme, ale praxi se vyhýbáme?

Je ráno a vycházím z bazénu v Paláci YMCA. V pasáži si prohlížím vitrínu a pročítám citáty dětí na téma #nenimitojedno. Mile mě překvapuje, jak rozumně už děti ze základní školy přemýšlí o dnešním světě, když najednou narazím na cedulku...

Přečíst »

10 věcí, které mohou váš obchod zlepšit i zničit

10 věcí, které mohou váš obchod zlepšit i zničit

Existují různé způsoby, jak zlepšit výkonnost a efektivitu obchodního týmu, zvýšit motivaci a dosáhnout tak lepších prodejních výsledků. Ne každý způsob však má jednoznačně pozitivní dopad, ať to management myslí sebelépe..

Přečíst »

Proč z Vás umění feedbacku udělá nejlepšího managera

Proč z Vás umění feedbacku udělá nejlepšího managera

My manageři ( lidé, kteří vedou týmy dalších lidí) rádi dáváme feedback. Třeba při páteční pravidelné obchodní poradě..

Přečíst »

Tři důvody, proč od teď dělat každý follow-up

Tři důvody, proč od teď dělat každý follow-up

Hned na začátku se s vámi podělím o mojí profesní deformaci. Žádného velkého důležitého zákazníka jsem totiž nikdy nezískal bez značného úsilí, důslednosti a vytrvalosti..

Přečíst »

5 věcí, které si skvělý obchodník nemyslí nebo je nedělá

5 věcí, které si skvělý obchodník nemyslí nebo je nedělá

Až podezřele dlouho jsem neřešil obsazení svého týmu. Prodejní proces je vyladěný, tým je motivovaný, soběstačný, zodpovědný a má skvělé výsledky. Na to se hezky zvyká a člověk cítí příjemnou satisfakci po dlouhé dřině..

Přečíst »

3x3 knihy pro rok 2017

3x3 knihy pro rok 2017

Může vůbec kniha způsobit takovou změnu, že ji bude někdo ve svém životě považovat za klíčovou? Pokud jí to dovolíte, resp. pokud to dovolíte sobě, může..

Přečíst »

Proč se dodavatel a zákazník často nedomluví

Proč se dodavatel a zákazník často nedomluví

Váš stávající zákazník se chce sejít kvůli snížení cen, s potenciálním zákazníkem zase pro změnu smlouváte o Vaší nové nabídce, s manželkou možná řešíte, jestli k vánocům koupíte dětem PlayStation nebo raději encyklopedii.

Přečíst »

10 věcí, bez kterých se nestanete leaderem

10 věcí, bez kterých se nestanete leaderem

Nabíráte prvního zaměstnance, povýšili jste na managerskou pozici nebo rozjíždíte start-up? Nemáte zkušenost s vedením lidí? Nebo máte naopak zkušenosti bohaté, nicméně v práci trávíte dlouhé večery i víkendy a z lidí Vám jde pořád hlava kolem?

Přečíst »