Články
Je těžké nechat jednoduché věci fungovat
Když firma přestane používat pět různých formátů prezentací o tomtéž a šest zbytečných reportů místo jednoho, je to zázrak..
Úspěšnost není statistika v loterii
Úspěšnost uzavření obchodu závisí na spoustě faktorů. Dejme tomu, že na vašem trhu je průměrná úspěšnost 10%..
Konkurenční zápasy jsou nesmysl
Každý, kdo říká něco negativního o svojí konkurenci, tím ve skutečnosti dává najevo tři věci o sobě...
Pokud zákazníkům posíláte nabídky, tohle raději (ne)chtějte vědět
Kolikrát už se vám stalo, že nějaký váš potenciální zákazník projevoval velký zájem o váš produkt. Dohodli jste se, že mu rovnou připravíte cenovou nabídku. Díky jeho nadšení jste si dali na nabídce extra záležet.
V létě můžete odpočívat, konkurence to všechno udělá za vás
Letní prázdniny jsou dobou dovolených, výletů, plážových párty nebo odpočinku a pohody s rodinou. Není lepší způsob, jak dobít mentální energii, než změnit prostředí, odjet k moři a zapomenout na business. Co když se však odpočinková nálada a mindset objeví i ve vaší firmě?
Čtu, čteš, čteme, ale praxi se vyhýbáme?
Je ráno a vycházím z bazénu v Paláci YMCA. V pasáži si prohlížím vitrínu a pročítám citáty dětí na téma #nenimitojedno. Mile mě překvapuje, jak rozumně už děti ze základní školy přemýšlí o dnešním světě, když najednou narazím na cedulku...
10 věcí, které mohou váš obchod zlepšit i zničit
Existují různé způsoby, jak zlepšit výkonnost a efektivitu obchodního týmu, zvýšit motivaci a dosáhnout tak lepších prodejních výsledků. Ne každý způsob však má jednoznačně pozitivní dopad, ať to management myslí sebelépe..
Proč z Vás umění feedbacku udělá nejlepšího managera
My manageři ( lidé, kteří vedou týmy dalších lidí) rádi dáváme feedback. Třeba při páteční pravidelné obchodní poradě..
Tři důvody, proč od teď dělat každý follow-up
Hned na začátku se s vámi podělím o mojí profesní deformaci. Žádného velkého důležitého zákazníka jsem totiž nikdy nezískal bez značného úsilí, důslednosti a vytrvalosti..
5 věcí, které si skvělý obchodník nemyslí nebo je nedělá
Až podezřele dlouho jsem neřešil obsazení svého týmu. Prodejní proces je vyladěný, tým je motivovaný, soběstačný, zodpovědný a má skvělé výsledky. Na to se hezky zvyká a člověk cítí příjemnou satisfakci po dlouhé dřině..
3x3 knihy pro rok 2017
Může vůbec kniha způsobit takovou změnu, že ji bude někdo ve svém životě považovat za klíčovou? Pokud jí to dovolíte, resp. pokud to dovolíte sobě, může..
Proč se dodavatel a zákazník často nedomluví
Váš stávající zákazník se chce sejít kvůli snížení cen, s potenciálním zákazníkem zase pro změnu smlouváte o Vaší nové nabídce, s manželkou možná řešíte, jestli k vánocům koupíte dětem PlayStation nebo raději encyklopedii.