Proč z Vás umění feedbacku udělá nejlepšího managera

My manageři ( lidé, kteří vedou týmy dalších lidí) rádi dáváme feedback. Třeba při páteční pravidelné obchodní poradě. Konec konců se to od nás také očekává.

Naskytují se však dvě otázky:

1) Dáváme feedback konstruktivní ? Tzn. vyzdvihneme tu skvělou práci, co tým dělá, a probereme příležitosti ke zlepšení, nebo říkáme "Hale, dobrý, ALE... tady v tom mailu ti chybí čárka za větou" = destruktivní feedback a řešíme naprosto nepodstatné věci. Na ty důležité už pak nezbývá čas ani chuť.

2) Zajímá nás také feedback směrem k nám? Ptáme se někdy: "Co můžu zlepšit na sobě? Jak tě mohu lépe podpořit? Vyhovuje vám formát a pravidelnost porad?" A další věc - když už se takhle ptáme? Myslíme to vážně, nebo to říkáme, protože jsme se někde dočetli, že se to má dělat?

Vytvořte prostředí, kde se nikdo nebojí říct svůj názor na to, jak všichni včetně vás pracují. Udělat takové prostředí znamená také to, že feedback je následován okamžitou změnou. Jdete do toho?